Många nya?

Senaste dagarna har min statistik skjutit i höjden, antar att det är efter att ha blivit länkad i Emilias blogg?
 
Iallafall, man blir ju lite nyfiken på vilka alla människor är, så om ni har tid så skulle det vara kul att få kommentarer om vilka som läser. Typ vad ni heter, ålder, vart ni bor och vad ni vill se mer av i bloggen.
 
Och vill ni veta mer om mig så rekommenderar jag att läsa det HÄR inlägget för en kort presentation. Något mer ni är nyfiken på, så fråga! Jag svarar på allt.
 
 
Här har ni mig, även om det är en gammal bild, blir inte många ego-kort nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: Elin Sjögren

Elin här 21 år, blir 22 nästa månad..! Bor i gävle (södra bomhus) Väntar mitt första barn BF 9 okt.
Följer ingen blogg förutom din då jag gillar att läsa det du skriver och på de sättet du skriver (så självklart)...

Svar: Men hej Elin, kul att du läser min blogg! :)
Therese

2012-08-08 @ 19:52:21
Postat av: thess - BF 18e oktober

Theres heter jag, bor i södra bomhus, bf 18 oktober, läser din blogg för att den är fett najzzzz... mohaha :)

Svar: Hahaha, hello stranger! ;)
Therese

2012-08-08 @ 22:37:51
URL: http://thereshanning.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Sofia, 21 år. Började läsa din blogg för att den var intressant helt enkelt :D
Fortsätt så som du gör just nu!

Svar: Roligt! Hur hittade du hit? :)
Therese

2012-08-09 @ 00:32:01
Postat av: ELIN

Elin Andersson, bor i sthlm och jag läser ju din blogg för att du när nice. Men vi känner ju varandra sen tidigare ;) Så otroligt spännande och sen skriver du bra med ! :)

Svar: Haha, hej snygging!
Therese

2012-08-09 @ 09:13:29
Postat av: Felicia

Felicia, 18 år! Började läsa din blogg för att jag tycker det är intressant att se hur dina dagar går till, hur du närmar dig förlossningen osv. Jag vill gärna ha en förlossningsberättelse, och en massa bilder på bönan! :)

Svar: Vad roligt :) Ska vi nog kunna ordna sedan!
Therese

2012-08-09 @ 12:31:27
Postat av: Anonym

Jag, Mathilda läser lite ibland, kommer säkert läsa mer nu! Och jag är 15 år :)
Dessutom är jag är Johannes kusin, men det vet du säkert! :) Ska bli kul att träffa dig (när det nu blir), jag har ju aldrig träffat dig!!

Svar: Hej mathilda! Roligt att du läser här :) hoppas vi träffas snart. Kramar!
Therese

2012-08-11 @ 22:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0