När Bönan är född

När Bönan är född så kommer jag byta blogg-portal, är så less på att den här sidan aldrig vill fungera! Tanken var ifrån början att jag skulle flytta alla inlägg till nya bloggen, men eftersom det bara går att göra manuellt så tänkte jag helt enkelt göra en nystart när Bönan kommit till världen. (Denna blogg kommer ligga kvar som minne, men den kommer inte uppdateras.)
 
Hoppas ni följer med mig, och du som är nyfiken kan klicka på länken HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR för att sneak-peaka på designen. (Finns även ett inlägg men det är mitt gamla presentationsinlägg som redan publicerats på denna blogg.)
 
Men än så länge kör vi med blogg.se och jag kommer påminna er när jag flyttar på allvar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0