Målade spjälsängen

Före, in progress och efter
 

I helgen mådde jag riktigt dåligt, hade inte fått sova ordentligt på hela veckan så jag var rätt så känslosam och less på livet i allmänhet. Därför drog Johannes med mig till sitt jobb och vi startade projektet "måla-spjälsäng", så jag skulle ha något annat att tänka på. Riktigt bra intiativ av honom. 
Från början så hade sängen en blåaktig färg, och jag gillade den faktiskt, men den hade blivit avskavd på flera ställen så det kändes som det var dags att förnya!
Först hade jag sagt att jag ville ha någon annorlunda färg, något riktigt fräsigt som grön eller mörklila. Men efter att vi köpt sängkläder till Bönan så kände jag direkt att jag ville ha en svart färg för det skulle bli så fint ihop med sängklädernas starka färger.
Så vi köpte en mattsvart färg och shit vad snyggt det blev! Svårt att se på bilden, men det blev riktigt bra. Färgen behöver dock bättras på lite och en madrass ska inhandlas, sedan kan vi äntligen bädda den och då ska ni få nya och finare bilder, jag lovar!

Tycker ni det ser bra ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0